Üzletünk címe: 1191 Budapest Üllői út 216/5  //  Telefonszámunk: +36 (1) 790 06 01

Belépés
Regisztráció


Garancia

 Az Éltető sziget Kft. az ön által vásárolt termékekre a 151/2003 (IX. 22.) számú kormányrendeletben meghatározott időtartamra jótállást vállal. A gyártó által vállalt kedvezőbb jótállási időt a termék neve mellett feltüntetjük. Ebben az esetben a gyártó által vállalt jótállási idő érvényes.

A termék árától függően sávos jótállási idő (1-2-3 év)

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

kotelezo jotallasi ido

Ha a termék nem javítható:
Csere vagy vételár visszafizetés nyolc napon belül.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a termék javítható, de 15 nap alatt nem:
A vállalkozásnak továbbra is „törekednie kell” a termék 15 napon belüli javítására. Amennyiben a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. A tájékoztatás történhet elektronikus úton is, ha ehhez a fogyasztó előzetesen hozzájárult.

Ha a termék 30 napon belül nem javítható:
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha negyedszer is elromlik a termék:
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás a vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik!

hibas termek javitasa


Jótállás érvényesítése:
* Számla és a jótállási jegy felmutatása. Amennyiben a termékhez egyedi, a gyártó által kiadott jótállási jegy tartozott, kérjük annak felmutatását is.
* Sértetlen termék
* Amennyiben a termék rendelkezik egyedi, azonosító címkével, annak olvasható, sérülésmentes megléte.

A 2021. január 1-et követően vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

atvetel


Jótállás nem vonatkozik:
* A termékkel átadott fogyó-, és segédanyagokra.
* A gyártó által előírt rendszeres karbantartások elmulasztásából és a normál elhasználódásnak tulajdonítható, vagy üzemszerű kopásból keletkezett meghibásodások, valamint a szakszerűtlen beavatkozásból eredő meghibásodások, javítások és alkatrészcserékre.
* A nem eredeti, vagy a gyártó által nem jóváhagyott segéd-anyagok és kellékek használata miatt bekövetkezett meghibásodásokra.
* A használati utasítás be nem tartásából, továbbá a nem rendeltetésszerű használatból.
* Az erőszakos beavatkozásból, elemi csapásból, helytelen szállításból vagy raktározásból adódó törésekre, és meghibásodásokra.

 

Felmerülő költségek:
A meghibásodott termék visszajuttatása a vállalkozáshoz a vásárló feladata és költsége. A vállalkozás a hibásnak vélt terméket minden esetben bevizsgálja, melynek díja 3500 ft. Amennyiben a termék a bevizsgálás után hibásnak bizonyul, a bevizsgálás díja nem kerül felszámolásra. A termék visszajuttatása a vásárló részére a vásárló költsége mely minden esetben a termékre vonatkozó futárdíj összege.

A szabálytalanul kiállított jótállási jegy vagy a jegyen történő bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

 

Amennyiben a megjavított terméket 6 hónapig nem veszik át, abban az esetben a 16/2202. (IV. 10.) rendelet előírásai szerint a készüléket értékesítjük!